Çorum, kısa vadeli çözüm olarak “Merzifon” için çaba harcamakla adeta kendi ayağına kurşun sıktı, tamam…Ama, böylesine bir iyi niyete, bu kadar büyük fatura çıkarılmaz ki!...Şimdi Çorum kendi havaalanını istedikçe, “Merzifon varken gerek yok!” deniliyor, kriterlerden bahsediliyor.
Ne kriteri? Hangi kriter? Rize-Artvin’e deniz doldurularak yapılacak 750 milyon liralık havaalanı mı kriterlere uygun, 82 bin nüfuslu Yozgat’a uluslararası havalimanı yapılması mı, yoksa Tokat’a ikinci havaalanı için harekete geçilmesi mi?...
Alın bir örnek daha; Bolu’ya iki havaalanının birden müjdesi veriliyor. Dişiyle-tırnağıyla Anadolu bozkırında sanayileşme hamlesini başlatmış, kent nüfusu olarak 250 bini aşmış Çorum’a sıra gelince, “gündemimizde yok” duvarı örülüyor.
Artık Çorumlu’nun, bu kadar aşağılanmaya, ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmeye tahammülü kalmadı. Çorum Havaalanı’na karşı çıkanı, artık hiç kimse “dost” gözüyle göremez. Çünkü böyle dostluk olmaz!
Belediye Başkanı Muzaffer Külcü, bu gerçeği gördü; Maliye Bakanı Naci Ağbal’dan destek isteyerek havaalanı konusunda ilk adımı attı. Şimdi herkes, aynı hedef etrafında birleşmek zorundadır. Aksine hareket edeni, Çorumlu kesinlikle affetmez, bilesiniz.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
corumlu 2016-06-23 10:20:32

ahmet ceylan dükkanının etrafındaki esnaf arkadaşları ile çay içip fotoğraf çektirerek.ilksen kurt başkentte büyükelçilik kokteyllerinde gezerek.salim usluda meclisdeki odasında fotoğraf yayını yaparak ve il genel meclisinin onayından geçen kanalizasyon kilittaşı gibi özel idare yatırımlarını kendisi yapmış gibi göstererek çorum temsil edilmez ve çoruma yatırımda getiremezler.

Avatar
yiğit aslan 2016-06-22 08:16:02

sayın yolyapar az bile sitem etmişsiniz tabi sizin nezaketinizden evet hava alanına karşı çıkan çorumun dostu değildir ve doğup büyüdüğü ekmegini yediği şehrine ihanet etmektedir

Avatar
Bekir Sıddık 2016-06-22 13:22:59

sayın yolyapar;i̇li̇mi̇zi̇n iktidardaki vekilinin ''realite''uygun değil dediği bir yatırım için hemşehrimiz ama ilimizden vekil olmayan birisinin yardımları ile olacağına inanmıyorum.önce ilimiz için kör kuruşluk bir menfaat var ise herkesten önce destek olması gereken vekiller,önceliklede iktidar partisinin vekilleridir.ufku geniş etiket merakı olmayan iş yapacak liyakatlı vekil göndermediğimiz müddetçe(çorum haber ve hakimiyet yazar''gölet yapımına şu kadar ödenek,kilit taşına şu kadar ödenek''biz de ömrümüz oldukça okuruz.çok önemli yatırım gibi saf seçmenleri kandırırlar.ömrümüz böyle gelir geçer,olan çocuklarımıza ve gelecek nesillere olur.

Avatar
gurbetci 2016-06-22 18:32:32

Acaba bizim vekilleri gören varmi ortalıkta yoklarda bu konuda ne yapmayı düşünüyorlar acaba Çok merak ediyorum

Avatar
Süleyman 2016-06-22 09:02:07

çorum havaalnını hakediyor kardeşim bu kadarda hakir görmeyelim lütfen.

Avatar
çorum 2016-06-22 10:17:48

Vali Ahmet Kara dile getirdi getirmesine de çorumla arasına duvar örüldü. umarım görür bu yazdıklarımı google a çorum valisi yazınca hala ahmet karanın adı çıkıyor. şimdi bunu dillendirdiğimizde "size hızlı tren veriyoruz daha ne istiyorsunuz?" denecek! ama hızlı tren tr de daha yokken bile çorumlunun havaalanı istediğini düşünmeden konuşacaklar. sanayisi bizim kadar gelişmemiş (=işadamı çok olmayan ama bürokrasisi kuvvetli olan), nüfusu çorumun yarısı yozgata her ikisi birden gidiyor. umarım dikkat çekebilirsiniz.

Misafir Avatar
çorum 2016-06-23 10:54:37 @çorum

çorum da nüfusu tutacak yatırımlar şart bunu görmeleri lazım! bu sadece sizin sitenize 3. yazışım. çok fazla göç veriyoruz işsizlik aldı başını gitti. en fazla bekar çorumdaymış. ama gariptir herkes eğitimli işsiz. nüfusu tutamazlar daha fazla! ekonomik olarak çorumu geliştirecek havaalanı gibi zamandan kazanç sağlayacak yatırım şu an en mantıklısı. yatırım yapan iş adamının, akademik kariyer yapacak insanın bile elini kolunu bağlıyor zaman kaybediyoruz. ihtiyaç aşamasını geçti artık insanlar yollarda rezil olmaktan bıktı. 4 milletvekilinin artık bunu dile getire getire herkese anlatması lazım. ciddi anlamda sıkıntı çekiyoruz. derler ya ankaranın yarısı çorumlu diye. gitmesin de ne yapsın çorumlu. böyle giderse en fazla göç veren illerden kulvarından "en çok göç veren il" e dönüşecek

Beğenmedim! (0)
Avatar
buğra aykaç 2016-06-22 14:34:45

çorumun havaalanı olsa fena mı olur amasyaya tokata yapmışlar çoruma yapmıyorlar

Avatar
mustafa kellegöz 2016-06-22 16:54:30

Bizde brokrasiden kendini çok iyi yetiştirmiş Bakan olsbilecek millet vekilleri seçersek o zaman belki alabiliriz çorum Adnan Türk oğlu Vahit Kayırıcı Ağah Kafkas Muzaffer Külcü millet vekilleriyle ve kendi üretken becerikli girişimci iş adamlarıyla ata kalkmıştır neden 80 milyonluk yozgata oluyorda bize yok neden Çorum olmasın düz ovası yozgata amasyaya aynı mesafede daha ucuz maliyet daha çok yolcu kapasiteli karlı bir hava alanı olmazmı.

banner251