Uçak saatleri bu kez de işadamlarına uygun değil!

Merzifon Havaalanı pistinde yapılan çalışmanın sona ermesi üzerine, İstanbul-Merzifon seferleri 1 Kasım 2016 Salı gününden itibaren yeniden başlayacak.

Uçak saatleri bu kez de işadamlarına uygun değil!

Merzifon Havaalanı pistinde yapılan çalışmanın sona ermesi üzerine, İstanbul-Merzifon seferleri 1 Kasım 2016 Salı gününden itibaren yeniden başlayacak.

22 Ekim 2016 Cumartesi 00:39
Uçak saatleri bu kez de işadamlarına uygun değil!
Yeni düzenlemeye göre, İstanbul’dan öğleyin 12.05’te kalkacak uçak, Merzifon’dan da 14.30’da hareket edecek.
Daha önce sabaha karşı Merzifon’dan çıkıp gece yarısı İstanbul’dan dönen uçak, işadamlarının günübirlik iş görüşmeleri açısından son derece uygundu.
Şimdiki uçuş saatleri ise, turistik veya başka amaçlarla İstanbul’a gidecek olanları, gece yarısı yola düşmekten veya geri dönmekten kurtaracak.
Ancak şimdi, işadamlarının bir iş gününü İstanbul’da geçirebilmeleri için, iki gece konaklamaları zorunlu olacak.
(Haber Merkezi) 
 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çorumlu Ali 2016-10-22 14:25:31

Çorum 10 yıl sonra nüfus olarak 300 bini aşar, 30 bin kişilik belki zor ama sayın başkanım 19019 mümkün, gelin projeye ilave için bir telefon edin ilgili inşaat şirketi yetkililerine.

Avatar
çorumlu 2016-10-24 21:13:50

zaten her uçakta 50 işadamı oluyor da ona göre ayarlayalım. i̇şadamı olmayan uçağa binmiyor dimi

Avatar
Hasan Uçak 2016-10-25 12:38:26

havaalanı konusunda çorum'a büyük haksızlık yapılıyor. çorumlu bu konuda duyarsız kalmaya devam ettiği müddetçe de bu haksızlık asla son bulmaz. çorumlu hakkı olan bu hizmet konusunda sesini yükseltmek zorunda. eğer bunu yapmaz ise şikayet etmek için de hakkı olamaz. karanlıktan şikayet edeceğimize bir mum da biz yakmalıyız.

Misafir Avatar
şengül Dağçobanı 2016-10-30 00:14:16

Çorumda hava alanı olması lazım.Örnegin ben Adanada oturuyorum kızımda Çorum merkezde gidiş gelìşte çok yorlanıyorum en az 10 sürüyor Adana-Çorum arası.Hava alanı olsa kısa mesafe olur kanımca.Lütfen ..

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali 2016-10-23 09:34:12

çoruma servis olmaz ise zamanın hiç bir anlamı yok

Avatar
Vatan daş 2016-10-25 17:33:27

Kımmıs bu ısyan eden ıs adamları. Yılda kac defa gıdıolarmısda ıstanbula ısyan edıolar. Bence gayet guzel olmus. Bahsedılen ıs adamlarının sayısının kac oldugunu bılmıyorum ama tahmınımce azdır. Bıkac kısı ıcınde yeter artık bu havalımanı mevzusuyla oyalandıgınız. Bak cevreyolu sehrın ıcınde kaldı gecenlerdekı ölen bısıklet surucusu garıbanın bırıydı kamyonlarla yanyana gıdıyoruz sehrın ıcınde. Duzelcek bısey varsa bu duzelmelı.

Avatar
Selma 2016-10-22 10:42:05

Saatleri mükemmel olmuş çorumdan uçaga yetişecegiz diye akla karayı seçiyorduk çokta kaçirdik.

Avatar
uzaklardan... 2016-10-22 13:43:35

ya arkadaş bişeyide beğenin,demekki derdinizi anlatamama gibi bir sorununuz var,bi de böyle bakın şu uçak mevzusuna.............

Avatar
Mzh 2016-10-23 22:11:27

Çorumlularda hiç bir şeyi beğenmiyor.

banner251

banner275