Sanki paten ve bisiklet parkuru

Atatürk Anıtı’nın tören alanı, gençler ve çocuklar tarafından, günün her saatinde paten ve bisiklet parkuru olarak değerlendiriliyor.

Sanki paten ve bisiklet parkuru

Atatürk Anıtı’nın tören alanı, gençler ve çocuklar tarafından, günün her saatinde paten ve bisiklet parkuru olarak değerlendiriliyor.

13 Ağustos 2016 Cumartesi 09:04
Sanki paten ve bisiklet parkuru

Hatta, tören alanını da aşarak, anıtın oturduğu kaideyi turlayanlara bile rastlanıyor. Dolayısıyla, hem anıtın kaidesi, hem de tören alanının karoları hızla yıpranıyor.
Konuya ilişkin şikayetini gazetemize ileten yurttaşlar, Cumhuriyetimizin kurucusu, büyük kurtarıcı Mustafa Kemal Atatürk’ün anıtına herkesin saygı göstermesi gerektiğini belirterek, “Bu gençlerimizin de Ata’mıza saygısızlık etmek istemediklerine inanıyoruz, ama görüntü son derece rahatsız edici. Başka uygun yer bulamama nedeniyle de olsa, bu alanın böyle kullanılması doğru değil. Üstelik, mermerler kırılıyor, tören alanı yıpranıyor. Bu konuya ilgililerin dikkatini çekmek istiyoruz” ifadesini kullandılar.




(Haber Merkezi)

Son Güncelleme: 13.08.2016 09:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
corumlu19 2016-08-13 11:16:56

bir parkur yaparsın akabinde yazını yazarsın. sizin burada paten yada bisiklet sürmesinin doğru olmadığını söylediğiniz çocuklar orada paten yerine yasaklı madde kullansa yada başka bir kötü alışkanlık edinse siz bu yazıyı mı yazıyor olacaktınız? bence herşeyden öenmlisi şehrimizde bir bisiklet yolu dahi yok oturup onu konusalım,geçmişimize saip çıktığımız gibi geleceğimizede sahip çıkalım saygılar.

Avatar
İsimsiz 2016-08-13 12:08:51

ben orda bizden birilerini göremiyorum genelde yurtdışından gelen gençlerimiz oynuyor neyin ne olduğunu bilmeyen şahıslar

Avatar
Umut 2016-08-14 16:17:40

Belediye yer yapti da cocuklar oynamadi mi? Yöneticilerimiz geregini yapar...

Avatar
Cansın Gazel 2016-09-04 20:30:50

i̇lk önce ilk fotoğraftaki bisikletli benim ve bizim oradaki herkesin atatürk e saygısı var ve bundan önce patenciler kaykaycılar bisikletciler belediyeye pist yapılması için başvurduk cevap olarak bir adres verdiler oraya gittiğimizde sadece bir tane demir bulduk boş alan olarak ise yunus emre parkını bulduk o yüzden biz orda sürüyoruz ve yeniden söylemek istiyorum çünkü yanlış anlaşılmasın diye atatürk e ordaki herkesin saygısı var boş yer olmadığı için sürüyoruz belediye bize pist yapsın bizde orda sürelim .

Avatar
Emirhan gömeç 2016-09-09 22:54:27

biz kaç kez belediyeye dilekçemizi verdik ama bizi takan olmadı .
bize bir skate park yapsanız paten parkuru yapsanız
çok hoş olur .

Avatar
Eren Düzgün 2016-09-27 12:10:57

bu haber hazirlayan her kimse kiniyorum gercekten bu kadar cahil olunmaz

türkler cahillik yerine ilk once arastirip patenin bir olimpiyat spor dali oldugunu ogrenmiyolar

ve gelelim turklerin ikinci ozelliklerine
kiziyorsunuz ya vay efendim napiyor bu gencler serserimi bunlar falan buralarda kayilmaz filan

peki neden hic dusunmuyorsunuz bu gencler bu spor icin cabaliyorlar ve hic imkanlari yok hic rampa parklari yok yardimci olalim genclerimizi destekleyim

i̇ste turklerin ikinci ozelligi şu ( herzaman bir seye sikayet ama elini tasin atina koyupta biseylere destek olmamak ) gormuyormusunuz bu genclerin hic rampa parklari yok

en güzel örnegini vereyim size siz hep futbolla ilgileniyorsunuz ya hani hep bole futbol dolayisiyla takim takim dusman kesiliyorsunuzya birbirnize iste simdi orngini verecegim

herkesin cocuklugu mahallelerde sokaklarda gecti
top oynadigini zaman sokakta bi dede cikar kizar hep kovar ve onlar icin halisaha yapiliyor

(alayan anladi)

Avatar
ZZED 2016-09-27 21:12:02

sizin yaptığınız bizim hayat damarlarımızı kesmek eyer biraz çadaş olsaydınız bizi anlarsınız patenin bir spor dalı olduğunu eyer bize sorsaydınız bir skate park istiyormusunuz diye biz size soylerdik ne isteyip istemediğimizi

Avatar