Havaalanı terminalinin elektrik işlerini Müftüoğlu üstlenecek

Başbakan Binali Yıldırım’ın “Merzifon Havaalanı’nı güçlendirme” yönündeki sözünü “tartışılmaz” kabul ederek konuya noktayı koymak isteyenler olmasına karşılık, yine Başbakan’ın “yapmak isteyene hemen izin verebileceği” yolundaki sözünü, Çorum’un kendi havaalanına kavuşması için bir fırsat olarak değerlendirenler çok daha büyük çoğunluğu teşkil ediyor.

Havaalanı terminalinin elektrik işlerini Müftüoğlu üstlenecek

Başbakan Binali Yıldırım’ın “Merzifon Havaalanı’nı güçlendirme” yönündeki sözünü “tartışılmaz” kabul ederek konuya noktayı koymak isteyenler olmasına karşılık, yine Başbakan’ın “yapmak isteyene hemen izin verebileceği” yolundaki sözünü, Çorum’un kendi havaalanına kavuşması için bir fırsat olarak değerlendirenler çok daha büyük çoğunluğu teşkil ediyor.

05 Ekim 2017 Perşembe 02:17
Havaalanı terminalinin elektrik işlerini Müftüoğlu üstlenecek

Nitekim, Çorum’un havaalanını hak ettiği gerçeğinden yola çıkarak, Ahlatcı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Ahlatcı’nın çağrısına destek veren ezici çoğunluk, havaalanı için neler yapılabileceğine kafa yoruyor, fikir egzersizleri yapıyor. Hatta fotoğraflarda görüldüğü üzere, Çorum Havaalanı Terminali konseptini tasarlayanlar da var.

Ar Elektrik Şirketler Grubu Sahibi, Elektrik Mühendisi Osman Müftüoğlu da, yerel yönetimler ve iş dünyasının işbirliğiyle yapılacak havaalanında, terminalin elektrik işlerini yapmayı taahhüt etti. Osman Müftüoğlu, “Trafo da dahil bütün elektrik işlerini ben yaparım” derken, Çorum’un hak ettiği havaalanını gerçekleştirebilecek güce ve iradeye sahip olduğunu söyledi.

(Haber Merkezi)

Son Güncelleme: 05.10.2017 02:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sgc 2017-10-05 09:20:07

Helal Olsun Osman Bey. İşte Çorumun gerçek evlatları sahneye çıkıyor bir bir. Trilyonluk taahhütler veriyor Çorumun öz evlatları. Bu havalimanı bu Çoruma bir şekilde ya-pı-la-caaak. Başka yolu yoktur arkadaş. Önce Ahmet Ahlatcı, sonra Osman Müftüoğlu şimdi sırada diğer Çorumlular. Çorumun evlatları isterse Çoruma havalimanı da yapar, Çorumu sil baştan da inşa eder. Yalnız siyaset bu işe uzak durmaya devam ederse 2019 seçimlerinde Çorumlu ; 'Havalimanı yok ise Oy yok ' diyecek gibi de duruyor. bir çok vatandaşın tepkisi bu yönde

Avatar
Polat 2017-10-05 03:23:41

Helal olsun belediye başkanı külcüden hiç destek mesajı yok sungurlu belediye si ta ordan ses verdi ne o başkan dünyanın merkezi ne havalanı istedin ağbal dan uçak maketi verdin ama sonuç fiyasko ahlatçl abimizin çağrısına neden ses vermiyor sun yoksa sende iktidar yapamıyor diye destek olmuyorsun çorum seni bidahaki seçimde oy moy vermez

Avatar
mustafa 2017-10-05 13:37:49

sayın ahlatçı ve bu işe sahip çıkan işadamlarımıza çok teşekkürler. eğer çorumun kalkınmasını, çalışanının refah seviyesinin yükselmesini istiyorsak (ki; bunu istememek çoruma ve çorumluya ihanettir) bu güzel şehrimize bir havaalanı ve limana çıkan bir yük treni şarttır. böylece imalat maliyetleri düşecek, ihracaatta artacaktır. bunu vatandaşa anlatmak lazım. yıllarca çorumluyu uyuttular, bu konularda çok geç kalındı. kim havaalanı istemiyorsa onu milletvekili şeçtirdiler. çünkü amasyalı ve yozgatlılar çok daha önceden uyandılar ve içlerinde şehrine ihanet eden yoktu.

Avatar
Ankara'dan 2017-10-05 07:43:29

Tebrikler sayın Müftüoğlu sizde sayın ahlatçı gibi çorum için emek veren alın teri dökenlerdensiniz.kendimiz gölge etmezsek çorum bu havaalanını yapar.saygılar

Avatar
Gurbetci 2017-10-05 10:21:26

Hala belediyeden tık yok

Avatar
Çorumlu 2017-10-05 16:32:53

Külcü Çorum belediye Başkanı değil mi yoksa? Niye kamuoyuna açıklama yapmıyor?

Avatar
Sungurlu’dan 2017-10-05 16:39:50

Daha ne olsun be Çorum? Daha ne bekliyorsun küfür mü benden! Ahlatçı zemini ısıtmalı yaparım kışın bile kullanılır dedi, kule terminal biZde, işadamlarında dedi, pist sadece belediyede, Müftüoğlu elektrik işi benim diyor, Adnan Türkoğlu şantiyede şefliği yapacağım dedi, ben de diyorum ki amelelik yaparım, bin lira para verebilirim en fazla.
Şimdi daha ne bekliyorsun Çorum , küfür mü harekete geçmek için?!!

Avatar
fatih 2017-10-05 12:13:48

sonuç ben söyleyim 0t0=0 alın size hava alanı.

banner251