Çorum'da olaylı gece

Çorum’da iki grup arasında bilinmeyen bir nedenle çıkan olaylarda iki iş yeri kurşunlandı. Bir kişi silahla vurularak yaralandı. Bölgeye çok sayıda resmi ve sivil polis ekibi sevk edildi. İlk belirlemelere göre 12 kişiyi gözaltına aldı.

Çorum'da olaylı gece

Çorum’da iki grup arasında bilinmeyen bir nedenle çıkan olaylarda iki iş yeri kurşunlandı. Bir kişi silahla vurularak yaralandı. Bölgeye çok sayıda resmi ve sivil polis ekibi sevk edildi. İlk belirlemelere göre 12 kişiyi gözaltına aldı.

28 Haziran 2017 Çarşamba 00:52
Çorum'da olaylı gece

Son Güncelleme: 28.06.2017 00:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
satilmis 2017-06-28 01:16:49

Saat 1 de yine kursun yagdirdilar bu sokakda yuruyemez olduk bi el atin bi zahmet

Misafir Avatar
vatandaş 2017-06-28 08:35:17 @satilmis

olay nerede cereyan etti

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2017-06-28 11:24:08

Gece 1 de 4 el silah sesi sabah 3 de 6 veya 7 el silah sesi aile güvenliğimiz kalmadı ne vali ne emliyet amiri ne savcı nede belediye başkanı görevini yaptıgını düşünmüyorum

Avatar
Ülkem 2017-06-28 18:52:09

Gece 12 den sonra saçma sapan gezen her arabayı durdurup arama yapılsa böyle seyler yaşanmaz. Gece herkes alkollü gezio her arabada pompalı tüfek silah maganda gibi geziyorlar . Emniyet duronla trafik kemeri kontrolu yapacağına memlekette uğursuz şuğursuz adamları temizlesin

Avatar
İdam-şart 2017-06-29 19:38:01

Emniyet drone uçurana kadar devriye atsın geceleri

Avatar
Uraz 2017-06-29 03:07:53

Öncelikle benim ve bizler sayesinde orada oturan oluşum veyahut varlıklar.Şehir içindeki polis kontrolleri'nin daha sıkı olması konusunda aynı fikirdeyim. Yönetenler ilk önce halkın huzuru ve mutluluğu için orada olduklarını unutmamalılar. Ben mutsuzum, rahatsızım korkuyorum. Ailem Ve arkadaşlarım ile gece 10 saatin'den sonra çorum gibi 250.000 nüfuslu bir şekilde hep tedirgin olmak beni yeterince geriyor.

Avatar
ceren 2017-07-04 18:56:50

Bencede drone ile uğraşacaklarına insanların guvenliğini sağlasınlar. Ben oralar oturmuyorum ama bu insanlara ne olacak. Can guvenlikleri yok.

Avatar
Ekrem 2017-07-08 08:37:16

Hangi sokak burası

Avatar